Ekrany Kauber
Kauber to polski producent specjalizujący się w produkcji i dystrybucji ekranów projekcyjnych i akcesoriów niezbędnych do domowych, biurowych oraz profesjonalnych instalacji video.
Oferta Kauber to przede wszystkim wysokiej jakości ekrany elektryczne. Począwszy od linii ekonomicznej po bardziej zaawansowane technologicznie ekrany przeznaczone do instalacji w biznesie oraz w użytkowaniu w kinie domowym. W ofercie znajduje się również wybór akcesoriów takich jak uchwyty, windy do projektorów czy moduły sterowania. Istnieje możliwość personalizacji poszczególnych produktów oraz realizacji nietypowych zamówień. Kasetę ekranu można dowolnie przemalować w kolorach z palety RAL aby zgrabnie ukryć lub kontrastowo wyróżnić ją w pomieszczeniu. Każdy z ekranów elektrycznych wyposażony jest w cichy i niezawodny układ rozwijania i nawijania marki Somfy. W standardzie ekrany wyposażone są w przełącznik ścienny.
Katalog produktów Kaubera otwiera podstawowy ekran elektryczny White Label przeznaczony do instalacji w biurach, salach konferencyjnych i wykładowych. Zastosowana mała i smukła kaseta wykonana jest z lekkiego aluminium malowanego proszkowo w kolorze białym. Ekran idealnie wpisuje się w koncepcje minimalizmu w przestrzeniach biurowo-konferencyjnych. Produkowany jest w szerokości roboczej od 180 cm do 240 cm. Do wyboru mamy trzy rodzaje formatów 1:1, 4:3 oraz format kinowy 16:9. Rekomendowane powierzchnie do tego ekranu to Matt White Plus oraz BiVison. Ekran możemy spersonalizować o czarne pięciocentymetrowe ramki wokół ekranu (Black Frame). Ramki zwiększają głębię obrazu i zgrabnie ukrywają linie odcięcia obrazu na powierzchni. W wysokich pomieszczeniach, dla zachowania estetyki montażu, aby ekran nie znajdował się na środku ściany a w jej górnej części możemy zastosować pięćdziesięciocentymetrowy top (Black Top). Dzięki takiemu rozwiązaniu ekran będzie znajdował się na linii wzroku odbiorców nie zaburzając estetyki pomieszczenia. Wersje BF oraz BT rozbudowane są o format 16:10 lecz występują jedynie z powierzchnią Matt White Plus. Wszystkie wersje ekranów przystosowane są do montażu ściennego lub sufitowego.
Najczęściej wybieranym ekranem do kin domowych i sal konferencyjnych jest model Blue Label. Charakteryzuje się anodowaną aluminiową kasetą. Model przeznaczony dla osób, które pragną, aby ekran nie spełniał jedynie funkcji użytkowej, ale stał się częścią wystroju pomieszczenia. Srebrno – matowa obudowa nadaje pomieszczeniu elegancji i wyróżnia się na tle konkurencji. Produkowany jest w szerokości roboczej od 180 cm do 300 cm. Na jego popularność składa się również fakt szerokich możliwości personalizacji. Podstawowy model występują we wszystkich czterech formatach 1:1, 4:3, 16:9 oraz 16:10 a do dyspozycji klienta są powierzchnie Clear Vison, Grey Pro, White Ice, Astral, Microperforated. Model występuje także w większej wersji Blue Label XL, szerokość robocza wynosi wtedy od 300 do 450 cm. Ekrany można dowolnie personalizować zarówno w kwestii wymiarów powierzchni roboczej, jak również dodatkowych rozwiązań. Polecaną przez nas opcją w przypadku mniejszych jak i większych ekranów jest system napinaczy Tension. System napinaczy zapewnia gładką i płaską powierzchnię ekranu. Dodatkowo możemy dołożyć czarne pięciocentymetrowe ramki wokół ekranu (Black Frame). Ramki podnoszą kontrast wyświetlanego obrazu oraz eliminują efekt Keystona ("trapezowania"). Czarny pas górny (Black Top) wykorzystywany jest przy montażach kasety na suficie lub ścianie w przypadku wysokich pomieszczeń.
Najnowszym modelem w katalogu Kaubera jest model Red Label. Jest połączeniem modeli White Label oraz Blue Label. Zacznijmy od cech charakterystycznych. Przeznaczony jest do domowych sal kinowych lub średniej wielkości sal konferencyjnych. Autorskim rozwiązaniem firmy Kauber jest kształt kasety w kształcie odwróconej łzy. Pozwoliło to zwiększyć dystans wysuwu materiału projekcyjnego od ściany. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu ekran może być zamontowany nad płaskim telewizorem, pozostawiając mu wystarczająco dużo miejsca, aby w czasie opuszczania ekranu schował się materiałem projekcyjnym. Podobnie jak w modelu White Label produkowany jest w szerokości roboczej od 180 cm do 300 cm z kasetą w kolorze białym z możliwością malowania w dowolnym kolorze z palety RAL. Z modelu Blue Label zapożyczył szeroki wachlarz powierzchni do wyboru: Clear Vison, Gray Pro, White Ice, Astral, Microperforated oraz możliwości dołożenia czarnych ramek (BF), czarnego topu (BT) oraz systemu napinaczy tension.
Ostatnim modelem z serii elektrycznie rozwijanych ekranów projekcyjnych jest model Inceiling. Jak sama nazwa wskazuje, model przeznaczony do montażu w sufitach powieszanych. Ekran projekcyjny w tej wersji jest praktycznie niezauważalny na co dzień, jednakże wywołuje niesamowite wrażenie w momencie rozwijania i opuszczania materiału projekcyjnego wprost z sufitu. Występuje w wersji klasycznej z szerokością materiału od 180 cm do 300 cm oraz wersji powiększonej Inceiling XL z szerokością od 300 cm do 450 cm. Ekran można personalizować w taki sam sposób jak jego poprzedników. Do wyboru mamy formaty 4:3, 16:9. 16:10; powierzchnie: Clear Vison, Gray Pro, White Ice, Astral, Microperforated oraz możliwości dołożenia czarnych ramek (BF), czarnego topu (BT) oraz systemu napinaczy tension.
Kolejnym działem są ekrany ramowe. Charakteryzują się idealnie gładką powierzchnią projekcyjną naciągniętą na stylową aluminiową ramę. W ofercie występują modele Frame, Frame LED, Frame Velvet, Frame Sferic Velvet produkowane w szerokościach od 150 cm do 400 cm. Model Frame wyposażony jest w dwucentymetrową aluminiową czarną ramkę wokół powierzchni projekcyjnej. Frame LED posiada dodatkowo oświetlenie led zamontowane za ekranem. Sposób działa jest analogiczny do tego stosowanego w telewizorach. Paski led świeca wokół ekranu, na kolor który dominuje aktualnie na ekranie. Frame Velvet posiada ośmiocentymetrowe aluminiowe ramki dodatkowo pokryte czarnym matowym velvetem. Wersja Sferis posiada zaokrąglą ramę, która jeszcze w większym stopniu oddaje klimat kina. W ofercie są także modele takie jak Frameless. Pozbawiony zewnętrznej ramki, wyglądałem przypominający czyste płótno malarskie. Model produkowany jest w rozmiarze od 150 cm do 650 cm. Modele Frame oraz Frame Lelvet również posiadają swoje większe odpowiedniki w wersjach Frame Large oraz Frame Velvet Large w rozmiarach do 300 cm do 650 cm. Największymi ekranami projekcyjnymi w ofercie Kaubera są modele: Midi produkowany w rozmiarze od 450 cm do 650 cm; model Mid King XL produkowany w rozmiarze od 650 cm do 850 cm oraz model X Large King produkowany w rozmiarze od 800 cm do 1200 cm.
Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą w celu doradztwa oraz przygotowania oferty na ekran projekcyjny, projektor, w tym akcesoria projekcyjne takie jak kabel HDMI, uchwyt do projektora i inne.