Ekrany LED i ściany LED
W sytuacjach, w których zachodzi potrzeba zainstalowania dużej ściany wizyjnej do celów reklamowych lub informacyjnych, zwykle stosuje się monitory bezramkowe w ilości od kilku do nawet kilkudziesięciu sztuk. Jeśli chcemy, aby nasza ściana wizyjna była dużo jaśniejsza niż standardowe monitory, posiadała jednolity obraz bez widocznych łączeń, wysoki kontrast, głęboką czerń, a w dodatku pozwalała na tworzenie różnych kształtów i formatów, to koniecznie trzeba się zapoznać z naszą ofertą PROAV LED!
W naszej ofercie znajdziesz ekrany LED o różnej gęstości diód, po to aby dobrać odpowiedni do danej sytuacji model. Jak w takim razie zdecydować jaki PixelPitch będzie odpowiedni? Jak stworzyć efekt „Łał”? Podstawową kwestią jest odległość z jakiej ludzie będą patrzeć na naszą ścianę LED. Im bliżej ściany będziemy chcieli być, tym większą gęstość diód (Pixel Pitch) należy zastosować. Jeśli ten parametr dobierzemy właściwie, to później należy zadbać o odpowiedni dobór jasności, rozmiar, a także sposób montażu. Aby nic nie umknęło naszej uwadze, najlepiej skonsultować pomysł z profesjonalistą. Rodzajów ścian LED, kontrolerów i procesorów jest dostępnych na rynku bardzo dużo, różnej jakości.
Rozwiązania proponowane przez naszą firmę są idealnym kompromisem, zapewniającym dobry poziom cenowy, jakość wyświetlanego obrazu oraz trwałość. Do budowy ekranów LED stosujemy komponenty sprawdzonych dostawców, posiadających referencje na całym świecie. W większości przypadków razem z instalacją ekranów LED, lub wielkoformatowych ekranów LCD mających tworzyć wspólną sieć, wymagana będzie ich integracja z systemem Digital Signage. Dzisiejsze rozwiązania pozwalają na zarządzanie różnymi typami wyświetlaczy w bardzo prosty sposób, a szeroka gama dostępnych produktów umożliwi indywidualne dopasowanie dla każdego klienta. Tak samo jak w przypadku doboru wyświetlacza, dobór odpowiedniego systemu Digital Signage powinien być poprzedzony wnikliwą analizą potrzeb.
Ekrany diodowe w technologii LED są innowacyjne i co chwilę znajdują zastosowanie na nowych rynkach. Ekran LED to idealne rozwiązanie dla branży retail, gdzie zwrócenie uwagi przechodnia to nie lada wyzwanie. Różnego rodzaju ekrany LED telebimy LED mogą być prestiżowym elementem firmowego lobby lub głównym wyświetlaczem w dużej sali konferencyjnej. Na tym nie koniec, gdyż ekrany LED montowane są w pomieszczeniach tzw. „control room”, albo jako element kreatywnie zespolony z architekturą wewnątrz lub na zewnątrz budynku. Technologia ta daje ogromne możliwości, a zarazem jest bardzo efektywna kosztowo w porównaniu do innych sposobów wyświetlania obrazu wielkoformatowego. Zewnętrzne telebimy LED mogą być stosowane w celach reklamowych, ponieważ ekran diodowy emituje znacznie więcej światła niż standardowa oświetlona reklama, a co za tym idzie, tablice LED lepiej zwracają na siebie uwagę. Zastosowań ekranów LED jest bardzo dużo i nie sposób o nich wszystkich wspomnieć, natomiast pamiętać należy, że tworząc telebimy diodowe osiągamy inny efekt aniżeli przy zastosowaniu ekranów bezramkowych. Dobór technologii powinien być zawsze poparty odpowiednią analizą, tylko wtedy nasze działania przyniosą zamierzony efekt.
Tworzone w technologii LED wewnętrzne czy zewnętrzne (telebim), wpływają na sposób funkcjonowania działów marketingu, redukując do minimum czas potrzebny na wprowadzenie promocji. Teraz zarządzanie i kontrolowanie wyświetlanych treści na setkach ekranów porozrzucanych po różnych lokalizacjach, odbywać się może wygodnie z Twojego komputera. Mając do dyspozycji ekrany LED oraz cały system Digital Signage, możemy zmienić sposób w jaki komunikujemy się z klientem. Wraz z wprowadzeniem takich rozwiązań, poza wzrostem prestiżu firmy, wzrasta także jej wartość ( wg Watson Wyatt: znaczące zmiany w komunikacji wewnętrznej dają 15,7% wzrostu rynkowej wartości firmy), a także zaangażowanie i kreatywność pracowników. Trend ten będzie się rozwijał w kolejnych latach, na rynku będą dostępne coraz to lepsze ekrany LED, z coraz mniejszym Pixel Pitch’em, szybszym sposobem montażu, lepszymi kolorami i lepszą trwałością. Niewykluczone, że za jakiś czas, ekrany LED dorównają rozdzielczością do ekranów LCD, co zapewne otworzy kolejne segmenty rynku na tego typu systemy.
Jeśli jesteś zainteresowany zakupem lub testem ekranu LED PROAV, koniecznie skontaktuj się z naszymi handlowcami.
Przykład wykonanej przez nas instalacji w firmie Expondo -
Przykład instalacji ściany LED Optoma -
- ★ Nowy 130” calowy wyświetlacz LG All-in-one LED z serii LAAF
- ★ Nowy monitor wielkoformatowy NEC MultiSync X555UNV
- ★ NEC MultiSync V ze zintegrowanym odtwarzaczem Digital Signage
- ★ Monitory NEC - instalacja ścian video
- ★ Monitory NEC - zalecenia ekspolatacyjne
- ★ Jak wyposażyć salę konferencyjną?
- ★ Cyfrowa Szkoła - doradzimy jaki sprzęt wybrać